Webdesign og vedlikehold: Grafisk Service AS
OTS EIENDOM AS  BJØRKEVEIEN 4,  1940 BJØRKELANGEN 
Webdesign og vedlikehold: Grafisk Service AS
Nådde langtidsmålet kjapt - vant Service Prisen 2015 Da Rema1000 på Løken åpnet dørene 5. mars 2015,hadde butikksjef Ole Kristian Fjeldstad Hage ett mål for øyet: Butikken hans skulle vinne Serviceprisen i Aurskog-Høland. Onsdag ble målet oppfylt. – Dette er over all forventning. Selv om vi satte oss mål om å vinne prisen, tenkte vi jo ikke at vi skulle vinne den etter å ha drevet under ett år, sa en rørt vinner til Indre Akershus Blad da næringsutvikler Erik Bakke fra Aurskog-Høland Utvikling møtte opp i butikken og delte ut blomster og diplom onsdag. Rema-sjefen mener prisen tilhører hele staben på Løken. – Det er takket være de ansatte at vi har vunnet. Jeg har ennå til gode å se noen som er sure på jobben. Vi snakker om å yte det lille ekstra hver dag. Det skal så lite til, mener butikksjefen. Hage har med seg flere i slekta i staben, blant annet svigermor Eli Sofie Fjeldstad. – Vi passer på å gi kundene litt ekstra oppmerksomhet. Dersom vi hører at de har bursdag, for eksempel, har vi delt ut roser og is, og responsen er overveldende. Siden jeg leder pensjonistforeningen på Løken, har jeg mange kjente som handler i butikken. Da blir det jo ekstra tett kontakt. Kundene er blide og fornøyde, og det smitter over på oss ansatte, sier Fjeldstad til Indre Akershus Blad. Kunde Anny Lunder fra Momoen handler hos Rema 1000 på Løken fra tid til annen og forteller at hun trives i butikken. – Det er godt utvalg og rent og pent her. Dessuten er det hyggelig betjening. Det er fint å bli sett. Det gjør at jeg kommer igjen. Ellers handler jeg i forskjellige butikker i hele Aurskog-Høland, etter hvor jeg befinner meg. Det handler ofte om å spare tid, sier Lunder. 57 forskjellige virksomheter i flere forskjellige bransjer fikk stemmer under årets servicepris-kåring. I tillegg til publikums stemmer har en jury, som består av Erik Bakke, Tom Rolfson, Frank Johansen og Stine Holtet, også hatt avgjørende betydning for hvem som vant. – Vi har tatt stikkprøver, og sett etter om det stemmegiverne har sagt, stemmer. Vi har blant annet sett på hvor serviceinnstilte de ansatte har vært, på varetilgjengelighet og reinslighet, forteller Bakke.
AKTUELT / NYHETER / PRESSEKLIPP
Vant Serviceprisen: Sunniva Rokstad Kaspersen (bak t.v.), Silje Màlen Korsmo, Linda Vestli,  Runar Brettengen, Thea Holth Borgen, Annica Anderssen, Eli Sofie Fjeldstad (i midten t.v.),  Anita Fjeldstad Hage. Foran: Ole Kristian Fjeldstad Hage (t.v.), og Erik Bakke i Aurskog-Høland Utvikling.  Foto/tekst: Roger Ødegård - Indre
OTS EIENDOM AS  BJØRKEVEIEN 4,  1940 BJØRKELANGEN 
OTS EIENDOM AS  BJØRKEVEIEN 4,  1940 BJØRKELANGEN 
Webdesign og vedlikehold: Grafisk Service AS